« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

3. Interpelacje i zapytania radnych.

4. Przedstawienie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Ropa w roku szkolnym 2020/2021.

7. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki takiej opłaty oraz ustalenia stawki opłaty za worek o określonej pojemności i ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za rok, a także ustalenia kwoty zwolnienia z części opłaty właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym oraz określenia stawki opłaty podwyższonej za gospodarowanie odpadami komunalnymi /druk nr 42/.

8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie gminy Ropa /druk nr 43/.

10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych /druk nr 45/.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ropa - wieś Ropa - Etap I /druk nr 46/.

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ropa - wieś Ropa - Etap II /druk nr 47/.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ropa - wieś Ropa - Etap III /druk nr 48/.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ropa - wieś Łosie /druk nr 49/.

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ropa - wieś Łosie /druk nr 50/.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ropa - wieś Klimkówka /druk nr 51/.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ropa - wieś Klimkówka /druk nr 52/.

18. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Łosiu /druk nr 53/.

19. Przedstawienie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych.

20. Zapytania dotyczące sprawozdania Wójta z dzialaności w okresie międzysesyjnym.

23. Wolne wnioski i zapytania.

24. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej